Tamat -

tetttt-----

tamat semester 5 dan masih berbaki 3 semester !

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !
last paper tadi ngan KOMSAS.. alhamdulillah..

semester 5..
hurm..banyak kenangan yang best-best..
semester ni sama ngan semester sebelumnya jugak, suka berprogram!
haha..tapi semester depan lebih mencabar sebab akan buat program! oyeh~

kawan-kawan yang dikasihi...
mintak maaf banyak-banyak jika terlanjur kata, salah berbicara,
tingkah laku,perangai hat tak elok sume tu harap d maafkan ok.
saya bukannya kawan yang baik tetapi saya cuba untuk buat yang terbaik..
saya sayang korang, tapi saya tak tahu nak luahkan macam mane, sory sebab saya suka bergantung hidup dengan korang..saya budak mentah yang beru nak belajar berjalan..
halalkan makan minum saya..

incik kekasih hati,
terima kasih sebab sanggup duk tanjung malim..jaga saya,jaga makan saya, selalu kejutkan saya bangun p kelas walaupun setiap kali awak kejut saya kan marah..hahaha..saya hargai semuanya..

family tercinta..
oyeh2..nak balik dahh...tunggu noo..hahaha..chibie tak join program pun cuti ni..sebab da janji ngan maa nak balik~ tapi datang awal sikit laa..sebab terjoin 1 program..hehe

jumpa lagi semester depan kawan-kawan
manfaat cuti hat ada..

3 comments:

akuamir said...

incik kekasih hati bagai,,haha.. :D

chibie said...

hahaha..mesti ~

EZAD AMIR said...

wahhhh bez nya dia dh nk hbis...