3 teratai

Hi korang ! Seperti hari-hari biasa aku akan ke sekolah untuk mengajar . Ceh skema kan . Muahahaaaa.. Hari ni memang sempoi la pegi sekolah. Kelas satu masa je (45minit) and dapat satu relief kelas tingkatan 3 teratai. a Okeh, dipendekkan cerita . Kelas diorang ni exam . Gerak gempur la senang cakap. Tapii punye la bising . Tak hormat langsung aku yang duk Kat depan neh.cehh kalau ikot hati yang membara neh aku nak jer bagi diorang penampar bersiri (maksud bersiri tuh.kalau bagi penampar sekali then diorang bising lagi, aku tambah lagih skali) Diorang ni tengah exam paper bahasa melayu kertas 1.. Tapi tak macam orang exam. Aku pun cakap " wehh diamm, duk meniru sama-sama tak pandai buat pe.adoiii.ok.sape senyap saya bagi jawapan.." haha..amekkauu Mau tak diamm.. so.aku pun pegi la Kat sorang budak India neh..then dia tnya "cikgu betul tak ape yang saya jawab neh".Mau tergelak aku Baca jawapan die..adoii kalau tnya budak darjah satu pun dia boleh jawab nehh..hmm.. okeh. Soalan no.28. (ibu bapa menjaga anakknya seperti ____ dan segala kemahuan akan dituruti ) "rasa nak baling je budak tu dari tingkat 3 bangunan blok D bila dia jawab seperti "langit dan bumi" Dah tingkatan 3 sayang oii. PMR ada brape hari ja lagi . Hurmm cikgu tolong risau Ok.tak tahu ape aku merapu neh.kesian budak tu.tak pasai2 jadi bahan kat entry neh.muaghaha. Cikgu mintak maaf

No comments: